Coca-Cola

15/02/16 om 20:00 - Bijgewerkt om 20:00

De Amerikaanse frisdrankengigant Coca-Cola Company mist verfrissende ideeën en een doortastend optreden van het topmanagement.

Al enkele jaren stagneert de groei bij de Amerikaanse frisdrankengigant Coca-Cola Company, en daarin is ook in het vierde trimester geen drastische verandering gekomen. Die vlakke evolutie zien we ook weerspiegeld in de koersontwikkeling van de groep met meer dan 500 merken en zelfs zestien blockbusters, producten met een jaarlijks verkoopcijfer van meer dan 1 miljard USD, zoals Coca-Cola, Fanta, Sprite, Minute Maid en Nestea. Die koers is al jaren een toonbeeld van stabiliteit rond 40 USD. Dat was de jongste weken een zegen, maar een vloek de afgelopen drie jaar in de prestatievergelijking met bijvoorbeeld de S&P500-index.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Recentste nieuwsoverzicht


Wonen

Meer wonen »

Belastingen

Meer belastingen »