Coca-Cola

25/04/16 om 14:01 - Bijgewerkt om 14:01

Al enkele jaren stagneert de groei van de Amerikaanse frisdrankengigant Coca-Cola. Daarin is ook in het eerste kwartaal geen verandering gekomen. Het concern mist verfrissende ideeën en een doortastend optreden van het topmanagement.

De vlakke evolutie van de groei bij Coca-Cola zien we ook weerspiegeld in de koersontwikkeling van de groep met meer dan 500 merken en zestien blockbusters - producten met een jaarlijks verkoopcijfer van meer dan 1 miljard USD, zoals Coca-Cola, Fanta, Sprite, Minute Maid en Nestea. Die koers bleek de afgelopen maanden uit een winterslaap van enkele jaren te ontwaken, tot de cijfers over het eerste kwartaal uitkwamen.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Recentste nieuwsoverzicht

Beleggen

Meer beleggen »


Wonen

Meer wonen »

Belastingen

Meer belastingen »