Facebook is dominant in online-advertenties

04/08/17 om 14:00 - Bijgewerkt om 14:45

Meer dan 98 procent van de inkomsten van Facebook is afkomstig uit advertenties. Het aandeel blijft uitblinken op Wall Street, maar zal dat niet volhouden.

Facebook is in minder dan een decennium uitgegroeid van een sociaal netwerk naar een dominante speler op de markt van online-advertenties. Het gaat in essentie om een reclamebedrijf dat de uitgebreide gebruikersbasis en de beschikbare technologie gebruikt om advertenties te verkopen.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Recentste nieuwsoverzicht

Sparen

Meer sparen »

Beleggen

Meer beleggen »




Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Door verder te surfen, stemt u in met ons cookie-beleid. Meer info