Hugo Boss is niet meer luxueus gewaardeerd

14/03/17 om 14:00 - Bijgewerkt om 14:12

Hugo Boss werd meegezogen in het enthousiasme over de luxe-industrie, maar zijn dalende winstmarges vielen niet te rijmen met de waardering van een groeiaandeel. De Duitse modeketen heeft haar problemen aangepakt.

De Duitse onderneming Hugo Boss is een van de wereldmarktleiders in het hoogste segment van de modemarkt. Ze focust volledig op de productie en de verkoop van premiumkleding en premiumaccessoires voor mannen en vrouwen. Naast het centrale merk Boss zijn er de nichemerken Boss Orange (casual kleding), Boss Green (vrijetijdskleding) en Hugo (progressieve hedendaagse mode). De keten haalt zowat 60 procent van haar omzet uit de verkoop in haar eigen winkels.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Recentste nieuwsoverzicht

Sparen

Meer sparen »

Beleggen

Meer beleggen »


Wonen

Meer wonen »


Pensioen

Meer pensioen »