Van de Velde

11/09/14 om 12:36 - Bijgewerkt om 12:36

Bron: Inside Beleggen

De lingeriespecialist Van de Velde knoopt opnieuw aan met groei.

Badpakken, dat ze daaraan bij lingeriespecialist Van De Velde niet eerder gedacht hebben. De lancering van een collectie badpakken onder het merk PrimaDonna was in elk geval een schot in de roos. Dat succes en vlot verkopende lingeriecollecties stuwden de omzet in de eerste jaarhelft in de groothandelsactiviteit 13,8% hoger. Ook de nabestellingen liggen hoger dan in dezelfde periode vorig jaar. Via deze groothandelsactiviteit levert Van de Velde aan andere boetieks en ketens, en dit blijft tot nader order de belangrijkste en meest winstgevende activiteit van Van de Velde (goed voor 80% van de omzet).
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Recentste nieuwsoverzicht

Sparen

Meer sparen »

Beleggen

Meer beleggen »


Wonen

Meer wonen »

Belastingen

Meer belastingen »