Vranken-Pommery boekt weinig sprankelende resultaten

20/04/17 om 14:00 - Bijgewerkt om 14:08

De champagnegroep ondervindt sinds de terroristische aanslagen in Frankrijk van 2015 last van de terugval van het toerisme en het restaurant- en hotelbezoek. Ook de brexit en de stagnerende champagnemarkt spelen Vranken-Pommery parten.

Vranken-Pommery Monopole is na de luxeketen LVMH het nummer twee op de champagnemarkt, met de topmerken Vranken, Pommery, Charles Lafitte en Heidsieck & Co Monopole. De champagnegroep ondervindt sinds de terroristische aanslagen in Frankrijk van 2015 last van de terugval van het toerisme en het restaurant- en hotelbezoek. Daardoor verminderde de omzet uit champagne in 2016 met 3,5 miljoen euro (-1,5%).
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Recentste nieuwsoverzicht

Sparen

Meer sparen »

Beleggen

Meer beleggen »


Wonen

Meer wonen »

Belastingen

Meer belastingen »