Schone groei

03/04/14 om 14:08 - Bijgewerkt om 14:08

Bron: Inside Beleggen

Azië is veruit de grootste markt voor huidverzorgingsproducten. Bovendien groeit die nog.

Officiële cijfers voor 2013 zijn er nog niet, maar in 2012 gaf de wereldbevolking volgens een studie van Euromonitor International 435 miljard USD uit aan persoonlijke hygiëne en schoonheidsproducten, zoals badschuim, douchegel, deodorants, lippenstift, shampoo en zonnecrème. Niet West-Europa (ongeveer 100 miljard USD) of Noord-Amerika (ongeveer 80 miljard USD), maar wel Azië (ongeveer 120 miljard USD) is het continent waar het meest wordt gespendeerd aan die producten. Bovendien laat Azië, samen met Afrika en het Midden-Oosten, een stevige groei optek...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Recentste nieuwsoverzicht

Sparen

Meer sparen »

Beleggen

Meer beleggen »


Wonen

Meer wonen »


Pensioen

Meer pensioen »

Rechten

Meer rechten »