Vranken-Pommery

24/09/15 om 14:07 - Bijgewerkt om 14:07

Bron: Inside Beleggen

Vranken-Pommery legde een mooi parcours af sinds zijn kapitaalverhoging eind 2012.

Vranken-Pommery Monopole is, na de luxeketen LVMH, het nummer twee op de champagnemarkt, met topmerken Vranken, Pommery, Charles Lafitte en Heidsieck & Co. Vorig jaar knoopte de champagnemarkt, na een krimp met 5% in 2012 en met 1,5% in 2013, opnieuw aan met een bescheiden groei met 0,7%. Op jaarbasis leverde de verkoop van champagne 238,6 miljoen EUR omzet (+0,5% tegenover 2013), of 79,1% van de totale groepsomzet.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Recentste nieuwsoverzicht

Beleggen

Meer beleggen »


Wonen

Meer wonen »


Pensioen

Meer pensioen »